Babyrose

Idag så vaknade jag vid åtta och fixade mig och åkte sedan till skolan. Där hade vi först redovisning i naturkunskap, det gick bra och jag använde mig utav overhead o så, *stolt*:) Jag snackade om två filosofer från antika Grekland, Platon och Aristoteles hette de. Efter det så var det två och en halv timmes lunch/håltimme och sen hade vi matte och sist spanska....boooooore me lite mer asso! Nu kom jag iallafall hem och jag tänkte bara chilla ett tag nu för jag tänkte dra o träna sen vid halv sju:) har fan längtat efter det hela dagen, det är så skönt pluss att det är största hunkarna i gymmet där!:D
Imogon ska jag klippa och färga håret, hoppas det blir bra men det brukar det bli hos de jag går till:)
Nu längtar man ju så sjukt mycket till jul!!! Kan inte fatta att det är julafton om en vecka:) och jag slutar på fredag, behöver bara vara där typ 40 minuter sen är det loooooooooov!:D
Ska dra nu snart, Puss och Kram!

Dagens motto: I Love Me!

image58God she's soooo fetch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0