Dagsöversikt

Hej, jag åt nyss middag och nu ska jag ut med kompisar:)
Idag när jag och Shagy vaknade så fixade vi oss och drog sen till skolan, där hade jag först engelska sen lunch efter det idrott och sen matte och tillslut spanska. Efter alla de många lektionerna så åkte jag hem och nu har jag bara chillat och som sagt ätit middag:)
Imorgon har jag inga speciella planer, får gäster på kvällen men tänkte bara vara med och äta och sen blire utgång:D
På söndag blire träning på morgonen och sen julmarknad, har längtat fett med mycket:)<3
Snart julafton, typ 10 dagar kvar bara:) Längtar<3

Lyssnar just nu på bästaste låten: Bleeding Love<3
Verkligen skitbra, av Leona Lewis:)
Bye, c' ya!<3

Dagens motto: Always Look Stunning!

Dagens outfit:
image53

- Svart lång kofta från ginaticot
- Svarta leggings från H&M
- Gråa pumps-strumpor från H&M
- Glittriga diamantring-örhängen från I,Me,My (syns inte på bilden dock)
- Nagelack: "Midnight Passion" från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0