Dan' före dan' före dopparedan'

Hej alla, snart är det julafton och jag har precis gjort ett papparkakshus, det blev jättefint med rosa och vit glasyr och smarties:) Tidigare idag så köpte vi julgran och snart så ska jag gå ner för att klä den:) Maten är snart klar inför jul, bara det sista ska fixas imorrn, skinkan o de, ska försöka hjälpa till för det är så mysigt att göra julmat. Det känns inte som att julafton är om knappt två dagar! Helt sjukt vad december gick fort...Idag i min paketkalender så fick jag ett godisstrut med mina favoritgodisar som bara kan köpas i Danmark. Det är hårda lakritskarameller med mer lakrits innuti, sååå goda:D Igår var det iaf min o Fridas mini-julafton. Vi drack först glögg och åt pepparkakor medan vi bytte julklappar (jag fick jättefina stora silverörhängen och ett guldarmband med svarta och genomskinliga stenar) och sedan var det middag (tacopaj, mums) och sen godis och film etc. Det var lyckat!:)
Bara för att ha något att skriva så tänkte jag att jag skulle berätta om det här: Idag så har jag fixat naglarna och målat de ljusrosa med ett nagellack som heter "Milkshake" och igår hade jag ett svart nagellack och dagen innan så var mina naglar röda:) Jag älskar att fixa naglarna och gör det varje kväll, it's so fetch:)<3
Imorrn kanske jag ska träna på förmiddagen och sen blire förberedelser inför julafton:) Ska lägga fram outfitten som jag ska ha på mig då, se till att mitt rum ser bra ut och rimma julklapparna:) Jag tar foto på min outfit, den kommer va fin hoppas jag:) see you tomorrow!<3

Dagens motto: Be breathtaking!

image63
Gårdagens (julavslutningens) outfit:

-Grå t-shirt från Gina Tricot
-Svart klänning med hängslen från Gina Tricot
-Svarta strumpbyxor från Lindex
-Strass-hjärta från Glitter
-Runda platta silvriga örhängen från Glitter (syns inte på bilden dock)
-Svart nagellack

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig =D

är du inte medlem i gratisbio ännu se till och bli
det då ! för vad passar bättre i december månad än gratis biobiljetter och present kort på de största kedjorna som tex hm vero moda dinsko åhlens kicks och många fler. klicka på länken nedan och bli medlem :) för varje vän du sedan värvar får du 200 poäng , och för att få en bio biljett behöver du 400 poäng :) 2 vänner = en biobiljett. något som man även ska kolla in är fliken där det står poäng , där ska du klicka in dig på olika sidor och sedan tjänar du en massa poäng på bara det. jag har precis tjänat ihop 80 poäng genom att bli medlem på sidor bara och inget mer. ville bara tillägga också att det är helt gratis. många kan känna att de kan luras med mera. men jag garanterar att det är gratis och behöver ni hjälp med något så är det bara att fråga mig.

glöm inte ange mig som värvare ; uniqa
så får du mer poäng.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en mysig jul och ett gott nytt år

2007-12-22 @ 18:03:59
URL: http://www.fjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0