Dan' före Dopparedan'

Hej, idag är det den 23:e december och jag har precis fixat mina naglar och målat de röda inför julafton imorrn:) All julmaten är lagad nu, bara skinkan som ska fixas imorgonbitti och tryfflar som jag snart ska gå ner och hjälpa till att göra:) Gästerna kommer vid två imorrn då vi börjar med glögg, pepparkakor och kalleanka. Efter det så blir det julbord och att sitta och snacka med släkt hur länge som helst, sedan kommer tomten (min pappa haha) med alla julklapparna och då blir det att ge och få och öppna:D När allt det är klart så blir det Carl-Bertil Johnssons jul och massa efterätter och gröt:) Jag älskaaaar julen<3 Just nu lyssnar jag på en julskiva och nu spelas ABBA med Happy New Year, den e fett bra:) Aja ska gå ner och baka nu, jag skriver imorrn puss<3

Dagens motto: I Am Beauty!

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0