Idol-final

Hej, har precis kollat klart på idol-finalen, Marie vann ju men jag hoppades ändå på Amanda:/ Marie är ju skitbra men Amanda är ändå något speciellt och hon är en så stor och unik artist.
Anyway, idag så hade vi dans på gympan och sen var det spanska-prov...
Jag är helt slut efter skolan den här veckan så ikväll var jag bara med Shagy och vi kollade idol, som sagt, och drack julmust och åt godis:)
Imorrn blir det julmiddag sen utgång(: och på söndag så blir det släkt-middag...och sen kommer ju "Love Accually" kl. 20:00, måste se den, den är så bra:)
Idag mellan att jag slutat skolan och kollade på idol så hann jag med att shoppa lite; en tröja som man kan ha till leggings, vit med guld och svarta detaljer, och ett guld-halsband:)
En av mina favorit-filmer är "Blues Brothers" och jag sitter och lyssnar på soundtracket från den nu, sjukt bra:D<3

Aja, där tog det slut på saker att skriva, c' ya!<3

Dagens motto: Confidence Is The Party Key!

image51

Kommentarer
Postat av: sara

http://beadored.blogg.se/images/dsc01499_1192209282.jpg

heeej de här örhängerna,vet att man kan köpa de i skanstull vill veta vart i skanstull,vad heter sjäälva butiken och vart ligger den? för vill verkligen ha de täänkt gå åå köpa de nu under helgen sååå:D

2007-12-10 @ 17:24:53
Postat av: Anonym

undrar vart du kööpt din boomerangjacka,alla har sånna går alla och köper de för 4000 tusen elr finns det fejk? isf vart +hur mykke
?

2007-12-10 @ 17:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0