Mer Jul!

Hej, idag vaknade jag vid 10:00 ungefär, hemma hos Frida och sen åt vi skitgod frukost; massa prinskorvar, köttbullar, äggröra rostade mackor och apelsinjuice:) Sen så vaxade vi benen och efter det så blev det julmarknad i Kungsan:) skitmysigt<3 Där köpte jag brända mandlar med rosa runt och ett skitfint ljus, vitt med en krona och diamanter på som passar till min inredning i mitt rum:)
Efter att vi hade kollat igenom hela julmarkanaden och tittat på alla som åkte skridskor på skridskobanan så blev dt lunch på TGIF och sen åkte vi och köpte den senaste "Pirates Of The Carribean" och nu kom jag hem:D
Nu tänkte jag julpynta i mitt rum och baka och göra köttbullar till julafton(:
Puss på er!

Dagens motto: Live Your Life Your Own Way!

image55 image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0