Onsdag

Hej, sitter i skolan och har no, orkar inte jobba...
Igår så tränade jag och sen kollade jag på UG, DH och Christine och bakade julkakor:)
Idag efter att jag har slutat skolan så ska jag o shoppa med bästa kompisen och sen hem och slå in julklappar och titta på senaste avsnittet av Gossip Girl:)
Imorrn är det ju Lucia och då blire till att gå upp tidigt på morgonen för att titta på Luciatåget på TV och äta pepparkakor och lussebullar och dricka varm choklad:D Sedan i skolan så blire också Luciafirande och sen på eftermiddagen så ska jag träna och sen ska Shagy sova hos mig:)

Jag har en paketkalender som jag får en present i varje dag(a), idag så fick jag en ansiktsmask, innan har jag fått smycken, smink m.m.
Jag har också fått en jättebra handkräm och ett lipbalm, från Girl2Go:



Bye!<3
Ps. Ni som undrade vart jag hade köpt min jacka, så har jag köpt den på NK, puss!

Dagens motto: I Don't Do Fashion, I Am Fashion!

Kommentarer
Postat av: `sara

hur mykke kostade jackan? snälla svara på fråågan om örhängerna...

2007-12-12 @ 15:47:23
Postat av: Anna

Åhh,vad gulligt det låter med en presentkalender! Vart har du fått tag på den? (a)

2007-12-13 @ 18:46:30
URL: http://adoresmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0