Sankta Lucia...

Hej, glad Lucia!

Morgonen började med att jag gick ner och hämtade varm choklad och en lussebulle, gick sedan upp igen och slog på TVn och kollade på Luciatåget, fett gölligt:)
Sen så fixade jag mig och åkte till skolan och där blev det ännu mer firande och det blev julgröt och pepparkakor till lunch.
Efter skolan så åkte jag och shoppade en tröja, svart kofta som man kan ha till leggings, skitfin:) och sedan åkte jag hem o nu ska jag och träna...har längtat efter det hela dagen:D
Efter träningen ska Shagy komma hem till mej och äta Lucia-middag och sen ska hon sova här:)

Nu måste jag fixa mej till träningen, puss lovelys!<3

Dagens hälsning: Glad Lucia!

image52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0