Girls just wanna have fun

Hej igen:)
Igår så var jag på Yasuragi Hasseludden - spa, det var jättemysigt.
Vi badade i varma källor och i olika bassänger.
Man fick morgonrock, badkläder och tofflor att ta med sig hem:)
Eftersom det är ett japanskt spa så åt vi jättegod sushi till lunch, och sen så hadde de en jättestor frukt- juice- och tebuffé där man fick ta hur mycket man ville!
Vi var där hela dagen och när vi kom hem så var det kväll, då tittade jag på idol (thank god att Sam åkte!).
Efter det var det läggdags.
När jag vaknade i morse så såg jag snön, jippie!:)
Snart juuuul!<3
Ikväll kommer det hem kompisar till mig på middag, det blir kuuul:)
Har precis fixat naglarna (röda) som ska gå till kvällens outfit. Den är ny och jag lägger in en bild i nästa inlägg.

Ha en bra lördag, puss o kram!<3

Dagens motto: I'm My Own Perfect Reflection!

image35image36Bilder från Yasuragi-spat:)

Kommentarer
Postat av: E

Heej!
Ellinor från engelska här,hittade din blogg och nu ska du anta utmaningen på min blogg!

2007-11-03 @ 20:31:58
URL: http://frokenlindh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0