HELG

Nu sitter jag i skolan igen, den här gången väntar jag på att sista lektionen för dagen ska börja, spanska!
Alla har typ slutat utom min spanskagrupp så jag har fett tråååkigt...Längtar till ikväll dock, ska va me älsklingen:)
Som jag har skrivit förut så älskar jag "coffeeshops" och STARBUCKS är en favorit, fast den finns ju inte i Sverige:/
Iallafall, så fick jag ett presentkort därifrån av pappa (som reser hela tiden) och jag blev liksom sjukt glad:D
Ska använda det nästa gång jag hittar en STARBUCKS:)
Imorgon ska jag leta efter skor och köpa fars-dag-present:)
Nu börjar visst min spanska:) puss<3

Dagens motto: STARBUCKS, probably the best coffeeshop in the world!:)

image41Just gotta love it<3


Kommentarer
Postat av: shagy

älskar dig pluttis :)

2007-11-11 @ 01:43:53
URL: http://shagy.blogg.se
Postat av: lisa

hej!! jag tyckte de såg så tråkigt ut med ett inlägg med bara en komentar så jag tänkte att jag skulle skriva en!! älskar helger heheh hare

2007-11-11 @ 09:54:48
URL: http://liizzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0