Kväll

Ska snart lägga mig, har precis kollat på Uggly Betty, Desperate Housewives och Christine:)
Imorrn så är det sportdag i skolan, boring! Jag ska ha boxning först och sen aerobics, det blir vell ganska kul iaf!
Idag så slutade jag tidigt så när jag kom hem så tittade jag på de fyra första avsnitten av OC, på box alltså. Har glömmt hur dem var:) Jag vill ha alla boxar, jag älskar OC...
Aja, imorrn ska nog jag och min syster gå och fixa naglarna (förlängning), det blir kul:D
Helgen var jätterolig, shoppade och var med kompisar:)
Aja, kort inlägg men...Go'natt:)<3

Dagens motto: Never walk outside your door without lippgloss on!

image42True love<3

Kommentarer
Postat av: Djole

Mer, mer, mer i love you

2007-11-14 @ 11:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0