Skola igen

Jag är i skolan och har världens längsta håltimme. Den tillbringar jag vid en av skolans datorer.
Jag ska egentligen läsa ut "Kim Novak" i svenskan, men jag orkar inte så jag har precis läst sammanfattningar om den på internet istället hihi:)
Ikväll måste jag plugga samhälle för jag har prov i det imorgon, jag orkar inte!
Men jag vägrar plugga hela kvällen, jag ska fixa naglarna, kolla på Prison Break, kanske blogga lite till etc.
Jag har inget att göra så jag sitter här bara, och jag börjar om en timme och tjugo minuter! Då har jag "jätterolig" matte!
När jag sitter här så kom jag att tänka på ett av mina favoritprogram, Sex And The City!<3
Det är sååå bra! Jag älskar att kolla in deras outfits och när de shoppar! Det är jättemysigt att titta på det inann man ska sova, eller om man har tråkigt så livar det upp en och man är alltid helt inne i serien!
Jag kollar inte på tv hela tiden, men de serierna som jag följer och älskar är Desperate Housewives, OC, Sex And The City, Ugly Betty, Prison Break, Vänner med flera.
Mina fyra vänner finns här om du bläddrar ner:)

Puss, skriver kanske mer ikväll!:D<3

Ps. Bilden med outfiten som jag hade i lördags blev liksom aldrig tagen, men jag lägger upp en bild när jag har samma outfit för jag vill at ni ska se den!:D

Dagens motto: Look Bored, Not Boring, There's A Big Difference!

image39Här är tjejerna från Sex And The City, adore them!<3

Kommentarer
Postat av: Isabelle

hej söt :)
jag har precis läst klart kim novak i svenskan ;)
haha halå jag har sett alla prison brekas på datan ^^ yey, puss

2007-11-05 @ 20:30:44
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0