Snart

Snart helg, skööönt, vill bara bort från skolan ett tag! Vi har alldeles för mycket plugg!
Aja, sitter hemma iallafall nu efter en heldag i skolan av naturkunskapsprov och massa annat plugg.
Imogon ska jag vara med Shagy (love you) och vi ska antingen se Neyo eller gå ut någon annanstans.
Veckan har mest bestått av skola, plugg, sova och träna, men helgen ska bli roligare!:)
På lördag vill ja fan ut på fest och på söndag ska jag va me kompisar och chilla:D
Asså jag längtar så mycket efter julen nu, med den mysiga stämningen, julklapparna och lovet!
Det här året har gått otroligt snabbt och jag längtar tillbaka till nian, miss you all!<3
Plus att jag längtar tillbaka till sommarlovet som var grymt...
Nog med flashbacks, nu ska jag ta det lugnt ett tag och sen plugga spanska, boring!

C'ya biatches!:)

Dagens motto: Always have your hair fixed!

image40I ADORE you!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken linje går du?

2007-11-08 @ 18:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0