Vill ha jul!

Hej, klockan är nio och jag har inget att göra...Det var ju några dagar sen ja skrev:)
Imorgon så har vi eget arbete i skolan och vi får börja och sluta när vi vill, najs:)
Btw så blev mina naglar (förlängning med fransk manikyr) jättefina:D
Idag i skolan så hade vi musik och vi sjöng julsånger, jag vill ha jul nu! Det är så mysigt med julen, tycker ni inte?:)
I år ska vi fira julen hemma och alla gäster kommer till oss, har önskat mig rätt många olika grejer i julklapp, hihi:)
På lördag på dagen så ska jag och min syrra åka och handla julklappar och sen på kvällen så ska jag på fest. Vet ej vad som händer på fredag men hoppas på något kul!
Förra helgen så var jag på SOFO (South Of Stockholm) och shoppade och åt på grekisk restaurant, skitmysigt:)
Nu har jag sett hela första OC-boxen, köpte den härom dagen och har redan kollat på alla 27 avsnitt! De är ju bara så bäst!
Aja, nu ska bestämma vad jag ska ha på mej imorrn, c' ya!<3

Dagens motto: Life Is What You Make It!

image43Köpte b la det här läppbalmet när jag shoppade på SOFO!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0