Hej alla bloggare och läsare!

Jag har inte skrivit på ett par dagar...
Det beror till största del på att jag har varit så trött och haft mycket att göra i skolan.
Men nu skriver jag iallafall.
Jag sitter vid min apple-dator och tänker på den efterlängtade helgen som närmar sig, med alla festligheter som e på g.
Jag ska ju bland annat gå på en stor fest med några kompisar på lördag och sen ska jag imorgon, fredag, åka hem till en tjejkompis och fira hennes fördelsedag med en tjejkväll och tårta.
Jag längtar också efter min favvomat, SUSHI<3
Det ska jag äta imorgon innan tjejkvällen, mm..Ska ni också äta er favvomat imorrn?
Jag tycker det är ett bra sätt att fira att det äntligen blivit fredag, eftersom vår skolmat är den värsta som finns!
Jag fick idag tillbaka ett svårt no-prov som jag gjort, och blev stolt över att se att mitt resultat var ett utav de bästa i klassen!
Jag borde plugga just nu...det borde jag verkligen...but who cares?
Man måste ju få vila någon gång då och då, jag är annars en rätt flitig elev faktist:)
Städerskorna har som vanligt flyttat runt på mina smycken, parfymer, inredningsgrejor etc.
Så blir det, men det är irriterande!
Vilka problem, va?
Idag hade jag ett samhälls-prov, jag skrev tolv sidor tror jag...
Fick otrolig skrivkramp!
Jag bara babblar på om en massa saker, men jag måste helt enkelt haha...
Jag kom nyss hem från min kompis och det ska vell serveras middag snart hoppas jag, är jättehungrig!
Juste, jag kom på en sak. Jag ska ju lägga upp bilder på mina festkläder, som ska användas på lördag och på mig själv när jag är redo för party:)
Trodde att detta skulle bli ett kort inlägg, men aja.
Torsdag...hm...vad ska man göra en så tråååååååkig vardag som denna?
Plugga är uteslutet, jag orkar bara inte mer helt enkelt!
Men så får man ju dåliga samvetet för det också, what to do biatches?
Aja får räcka så för idag, puss<3

Dagens motto: FEAR NOTHING, except insects!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0