Höstlov

Äntligen höstlov!...Skönt, visst?
Idag är ju första dagen på mitt lov, den spenderade jag med att shoppa rejält.
Jag köpte bland annat en Boomerang-jacka, kläder, smycken, smink etc.
Efter flera timmar av intensivt shoppande, så gick vi på en jättemysig italiensk restaurant på Odenplan.
Där åt jag förrätt, vitlöksbröd med parmaskinka och tomat, efter det serverades varmrätten som bestod av pasta med vitlök och musslor m.m. och sitst så åt jag en jättegod efterrätt, den bestod av rosa glass och en chockladmuffin med chocklad- och mintsås. Det var jättegott och mysigt.
Imorgon blir det mer shopping och så ska jag nog se en bio (eventuellt Mr Woodcock):D
Jag måste ju också berätta om det Badger Sleepbalm som jag köpte idag, det har man på natten när man sover, det är jättebra har jag hört och luktar mums.
Bilder på lite grejor som jag tycker är bra finns här nedan:)

Ha det bra tills vi hörs igen, det blev ett kort inlägg men jag känner för att hämta lite te och sånt och bara krypa ner med min jättebraiga bok och mysa i sängen tills jag somnar, för jag är obeskrivligt trött och lovet bjuder säkert på andra kvällar då jag kan vara uppe hela natten och festa hihi!
Puss då!

Dagens motto: Live Every Day As If It Was Your Birthday!

image23Lipbalmet som jag köpte idag, ett utmärkt fynd, eller ja...det kostade ju 99 :-, men det var värt det jag lovar!:)

image24Detta smikkitt, "Silver Nights Look", är köpt på Kicks och kostar under 50-lappen, perfekt för en utekväll och det består av en foundation som ska passa alla hudtyper, concealer, silver- och svart ögonskugga för sotning, rött för läpparna, blush samt en liten smink-guide!

image25Jag är en märkesälskare, här är två av mina märkes-örhängen som jag adore!

image26Jag lovade ju att jag skulle visa bilder på mig själv från festen, man ser ju inte så bra på dem från det andra inlägget, så här är några, enjoy!
Jag på väg till festen:)

image27Håret och klänningen!<3

image28Väskan och armbandet!<3

Kommentarer
Postat av: malin

vart köpte du lipbalmet? :o

2007-10-28 @ 11:59:36
URL: http://alsklingeen.blogg.se
Postat av: Anna

Va sööta örhängen! Vad finns dom att köpa?(a)

2007-10-28 @ 15:02:04
URL: http://adoresmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0