Måndagskväll

Hej alla måndagsfirare!

När jag vaknade i morse och gjorde iording mig inför skola och skolfotto, så kände jag att det tog emot att gå till skolan.
Jag ville inte kliva ur sängen och ännu mindre gå ut i det kalla vädret, för att vänta in bussen.
Skolan var tråkig som vanligt, men skolfottot gick bra.
Jag älskar att stå framför kameror och de älskar mig!:)
När jag kom hem så beslutade jag mig för att ha en läxfri kväll, obeskrivligt skönt...
Jag tror att lärarna har glömt hur det var att gå i skolan, annars skulle de nog inte ge oss så mycket läxor att vi storknar!
Vissa skulle det nog förstås; de elaka, avundsjuka, ruttna, alltigenom tråkiga lärarna!
Iallafall, när mamma kom hem från att ha fixat naglarna, så fick jag glada nyheter!
Hon sa att imorgon skulle jag få gå och fixa håret inför festen på lördag, och sedan så fick jag en prestent.
Min kära mamma tyckte att klänningen som jag hade köpt i helgen inte var så festlig (vilket inte är sant btw), så hon beslutade sig för att kila in på MQ idag och köpa världens, VÄRLDENS finaste klänning åt mig.
Jag blev jätteglad, och nu fick jag ju två klänningar vilket är roligare än en:)
På lördag innan festen, så ska jag ta bilder så att ni kan få se hur fin jag ser ut tihi:D
Igår så ändrades mina planer lite grand för jag åkte och shoppade lite, igen.
Jag hittade världens hetaste höst-accesoarer.
Jag säger bara som ett tips, gå ut och leta efter höst/vinter-accesoarer NU, för snart så börjar det sina!
Ha en fortsatt trevlig måndagskväll, bye biatches!<3

Dagens motto: Never Be Predictable!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0