Mysdag

Söndag...Hm...Sista dagen på helgen och därmed också sista dagen i friheten.
Imorgon är det ju som sagt skola och så bär det av till vardagen igen, det känns som ett slag i ansiktet!
Hur kan det vara möjligt att helgen gått så snabbt?
Det enda plusset i kanten är att jag inte behöver plugga något idag, det behöver jag göra nästan varje söndag annars.
När jag vaknade (nyss) så tänkte jag först allt det som jag skrev ovan, men sedan kom jag på bättre tankar.
Om det är någon som känner lika som mig när det kommer till söndagar, så har jag tips på hur jag tänker utnyttja veckans sista lediga dag, istället för att slänga bort den med ett dåligt humör!

Jag ska börja med att gå ner och göra iordning frukost (te, macka och melon) och sedan gå tillbaka upp till mitt rum och krypa ner i min gosiga säng med en bra bok och bara mysa för mig själv ett tag.
Lite senare så hade jag planerat att dusha, fixa naglarna och ja helt enkelt ha en liten spa-stund!
När jag efter det satt på mig min mjukisdräkt och fixat håret, så är det lunchdags.
Jag äter gärna lite lätt lunch, för att sedan äta lite mer till middag:)
På eftermiddagskvisten, så hade jag planerat att kolla igenom min garderob för att se vad jag ska ha på mig imorgon.
Vi har nämligen skolfoto då och jag måste se perfekt ut (det måste jag iochförsig alltid men ändå hihi)!
Efter föräldrarna har ropat ner oss (mig och min syster) till middagen och jag är klaräten, så ska jag gå upp och packa väskan inför imorgon, kolla skönhetstips i Paris Hiltons bok, gå in på på datan en snabbis och sedan kolla igenom min kalender (vilken är mitt liv).
När sedan denna söndagen också runnit ut i sanden, ska jag tända doftljusen, krypa tilbaka ner i min sköna säng med en kopp kaffe och lite frukt för att åter bläddra i samma härliga bok!

När jag läser vad jag har skrivit så känns det så höstigt och mysigt, jag längtar efter Halloween och höstlovet!
Kanske återkommer ikväll, annars hörs vi av imorgon, bye!<3

Dagens motto: Love Weekends!

image10 Märket MATIS är riktigt bra och jag har en faster som jobbar med det, så jag får massvis av prdukter därifrån. Denna ska jag bland annat använda mig av idag.
Den är min nyaste kräm som jag fått (häromdagen faktist) och den hjälper mot torr hud dag som kväll.
Köp den, det är värt det!
Den är dryg och räcker länge, kostar ca: 500 kr och du kan få tag på den i närmaste smink/hudvårdsaffär!

image12 Bra bok med bra tips!<3

image11 Min kalender och mitt liv i skrift!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har en sån kalender i rosa ^^
användarnamn: bongcam
lösen:djungelboken

2007-10-26 @ 10:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0