Sånt som gör höstlovet

Imorse så fixade jag och en tjejkompis naglarna på en salong, de blev skitbra!
Efter det var det lunchdags och sen så fixade jag lite med mitt rum.
Ikväll så blir det filmkväll med tjejerna (vi ska se "She's The Man")!
Igår så var jag och en kompis och tränade och sen lagade vi mat (en jättegod pastarätt).
Efter att vi hade fixat oss så åkte vi hem till en annan kompis och kollade på Desperate Housewives (min absoluta favorit, vad skulle jag göra utan det programmet liksom?) och dessförinnan Ugly Betty och filmen "Tio Orsaker Att Hata Dig", som bara är så bra med snyggaste Heath Ledger!<3

Ha en bra kväll, puss<3

Ps. Höll på och freaka out när jag såg detta - sista bilden! AAAAAAA!:D<3

Dagens motto: Dress Cute Wherever You Go!

image32
image33Beskrivning:"Desperate Housewives får parfym. Parfymen heter Forbidden Fruit Perfume och för samman allt på Wysteria Lane i en liten flaska." - Expressen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0