Shopping@Globen

Höstlovets första vardag (måndag) har bestått av shoppande i Globens centrum.
Där köpte jag b.la ett jättefint halsband och Christina Aguileras nylanserade parfym:)
Den heter "Christina Aguilera", luktar jättegott och flaskan är världens finaste.
När jag köpte den (259:- btw, inte alls dyrt) så fick jag ett prov på Tommy Hilfigers nya parfym, "DREAMERS" som också luktar jättegott!
Jag måste bara tala om att Sleepbalmet som jag berättade om i föregående inlägg var jättebra!
Just nu så har jag precis avslutat min middag och planerar att gå ut med kompisar och hitta på något lite senare ikväll.
Vädret idag har ju varit för hemskt, och jag hoppas bara att det sista av oktober och hela november bara flyger förbi så att julstämingen kan komma igång!
Ärligt talat så föredrar jag snö framför detta tråååååkiga regn-höstväder, och så är ju julen en av mina favorittider på året!
Juste, jag såg inte Mr.Woodcock igår, utan jag såg Hairspray isället. Den var helt fantastisk och precis en sån typ av film som jag älskar, måste ha den när den kommer ut! För er som inte sett den ännu, gör det!
Jag blev så glad på något sätt när jag såg den, jag var helt inne i filmen (för jag älskar 60-talet och skulle velat ha levt då) och glömde att jag faktist satt på en biosalong i början av 2000-talet!

Det var allt för mig just nu, bilder nedan!
Puss<3

Dagens motto: Be Adored!

image30Christina Aguileras nya parfym, so lovely!<3

image32Hairspray, jättebra 60-talsfilm som är baserad på musikalen!

Kommentarer
Postat av: malin

haha okej:D

2007-10-29 @ 19:08:47
URL: http://alsklingeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0