Shoppinglördag

Hey guys!

Det är lördag kväll, festen som jag skulle gå på blev inställd!
Tråkigt...
Så istället är jag hemma med några kompisar.
Vi har en SingStar/filmkväll, det är kul:)
Idag har det shoppats, jag hittade faktist allt jag letade efter och lite till.
Bland detta: halsdukar/scarfes, nagellack, en klänning, tröjor, smycken ect.
Nu ska jag återgå till mina kompisar och kolla vidare på filmen, ha en trevlig kväll puss!<3

Ps. Jag har precis målat naglarna med ett av mina nya lack, skitsnyggt!:D

Dagens motto: Two words, LIVE LIFE!

image14image15
Fredagskvällen: Tjejerna sjunger SingStar in my crib, jag tog korten *stolt* :)

image16 Mina nymålade naglar, SO FETCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0