Diamonds

Hejsan allihopa! Har inte haft tid att skriva tidigare. Igår var jag ju på middagen hela kvällen och det var värsta draget, herregud jag var helt slut efter. Man tror kanske att en middag med MUF ska vara pryd och tråkig men nej då, det sjöngs och skreks och hölls en massa tal och folk drack och var helt crazy! Aja, idag har jag vart ute och promenerat i det jättevarma och fina vädret, det var typ 20+ eler nått, så skönt! Nu blir det ju förhoppningsvis sommar:) Min pappa är bortrest för tillfället och ringde mej i morse och gjorde mej såååå avundsjuk, han berättade att han suttit på en uteservering när Nicole Richie med man och barnvagn gått förbi! ÅÅÅÅÅÅ vad e oddsen att dom skulle va på samma semesterort liksom? Han sa att om han såg henne igen så skulle han fråga om han fick ta en bild till mej:) Imorrn är det ju skola igen somvanligt och sen på kvällen är det innebandy och säsongsstart av Gossip Girl, jippie:)

Go' natt<3

image198

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0