FREDAG

Hej, imorse så träffade jag kompisarna och gick och åt lunch på Rice, sen shoppa vi lite (jag köpte ett persikofärgat nagellack) och sen åkte vi till muséet. Där stannade jag i ungefär tjugo minuter (så tråkigt var det), efter det så åke jag och mötte upp syrran och shoppade lite till (en turkos sjal, ett armband med turkosa diamanter, ett halsband med en silversvala, ett guldhalsband med ett rossett med svarta och mörkröda diamanter och ett svart rosset-hårband). Nu har jag precis ätit middag och väntar på att Calle ska komma, han kommer senare än jag trodde... Imorrn ska jag golfa så vi hörs då, puss<3

image167

Kommentarer
Postat av: Anna

Tihi! Det ska bli kul att se den :)
Juste JuicyC kommer finnas på NK hur länge som helst! :D

2008-04-05 @ 12:23:04
URL: http://adoresmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0