Hej:)

Jag är såå himla trött idag... Började tidigt och hade en lång dag (från halv nio till kvart i fem) men sen så fick jag reda på att MUF-mötena var inställda så då kunde jag iaf gå hem och ta det lite lugnt. När jag kom hem dåra var städerskan i full gång med att städa så jag satte mej framför tv:en och kollade på Simsons och How I met your mother och nu har jag precis ätit middag. Jag ska göra en samhällsläxa nu och sen ska jag kolla Top Model och Sex And The City:) Vare någon som såg DH igår föresten? Visst var det bäst?:)
Ciao<3

Visste ni att Beyoncé ger upp karriären som artist nu och tänker istället börja jobba på sin mans skivbolag?

image191

image190Tosca Blue, I love it! Fick bilden från VR.com:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0