Kaffe

Hej alla, kom hem från Frida för några minuter sedan och köpte med mej en kaffe på vägen. Hemma hos Frida så lagade vi middag (tortelini med jättegod sallad och sås) och sen snacka vi om hur hon hade haft det i London. Jag fick en present därifrån (ett par jättesnygga örhängen) och när jag kom hem från New York så hade jag köpt två par mambos-örhängen till henne. Mest av allt skulle jag bara vilja gå och lägga mej nu men jag måste plugga... Man blir så trött av skolan och det här skitvädret!

För att helt byta samtalsämne så ska jag ju skriva om en modeartikel och jag vet ej vilken jag ska välja, kanske någon ur Vogue... Den tidningen e ju bara bäst! Eller kanske ur Elle:) Mode är något som jag verkligen älskar älskar älskar! Orange, turkos och lila är så snyggt och modernt nu och färgstarka väskor och skor, det mesta har jag redan inhandlat men skulle vilja ha mer och även mer utav den slående trenden: blommigt! Aja, det får bli om några veckor då jag fyller år:) Längtar otroligt och ska önska mej massor av trendheta grejor, hörs later, mwa!

image173Fäst luggen/överhåret med hårnålar, det gör iaf kändisarna i Hollywood, det är supertrendigt och snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0