Lavendel

Hej alla!

Nu har jag precis läst ut min svenskabok till imorgon, "Kort kjol" heter den och den var grymt bra och ändrade livsperspektivet helt. Jag har så fruktansvärt ont i huvudet så det blir ingen träning för mej idag men matte måste jag ändå plugga eftersom provet är imorgon. Imorse kom mamma hem från Irland och hon hade köpt jättefina örhängen (silver med diamanter) till mej och likadana till min syster. På fredag fyller jag år och jag längtar obeskrivligt:) Det ska bli så kul att faktiskt fylla 17 år och samtidigt komma ett steg närmre 18! Imorgon är det styrelsemöte och jag har nästan inga läxor som måste göras då så det är skönt. Ikväll efter pluggandet så ska jag kolla på säsongspremiären av Gossip Girl och sen på Cashmere Maffia och Prison Break:) Ciao'<3

image199

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0