Möte

Hej alla! Jag kom precis hem från ett styrelsemöte med MUf som pågick länge, jag åkte direkt från skolan dit och jag började halv nio så det var en lång dag för mig idag! Men mellan skolan och mötet så hann jag faktist möta upp en kompis och äta middag och shoppa en jättesnygg korall-färgad tubtopp (från ginatricot) till sommaren:). Skoldagen var lång och bestod av en massa lektioner och håltimmar och nu måste jag tyvärr göra en läxa! Jag vill också hinna med att fixa naglarna och sånt men vi får se om jag gör det! På fredag så kommer min ena kusin från Californien hem till mej så det ska bli jättekul, och på lördag är det middag hemma hos Paulina.

God natt Sverige!<3

image164Love u!<3

Kommentarer
Postat av: hhhh

var hittade du din intressant tubis?

2008-04-02 @ 22:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0