Richie

Idag har jag vart hemma hela dagen och det börjar kännas lite långtråkigt nu... Jag har inte sovit något i natt känns det som och imorse hade jag så himla ont i magen så jag kunde inte gå till skolan. Som tur är börjar det kännas bättre nu och om det känns riktigt bra ikväll ska jag ut och springa. Imorrn så ska jag till skolan och ha en lektion och sen äta lunch med kompisar från klassen innan vi ska gå på naturhistoriska med naturkunskapen och kolla på cosmonova. Det blir nog inte så jättekul men det är bättre än skola iallafall!

image165 Jag försökte göra en sån här fläta och det gick rätt bra faktist, ska bara öva lite till innan jag vågar gå ut med den frisyren:)

Kommentarer
Postat av: paintedlove

flätan är så snygg:D

2008-04-03 @ 16:34:51
URL: http://paintedlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0