Saker

Nu e jag nästan klarfixad, allt utom smink och hår.
Det har vart så fint väder så länge nu så jag hoppas att det håller i sig, fast det gör det nog inte... Jag vill ha sommar!:)
Igår när jag shoppade så köpte jag skor, bild nedanför, kläder och massa annat fint:) Mycket blommigt med volanger och sommarfärger, mina favoriter som jag köpte är ett armband från Topshop som är svart med blommor på och en ring med en ros! Det är så kul att shoppa och igår kväll fick jag ännu mer presentkort av kompisarna och förhoppningsvis så får jag mer av släkten nästa helg:)
Det är bara tre dagar typ tills jag åker ut till skärgården med massa kompisar och firar valborg, det kommer bli sjukt kul! Aja, ska fortsätta att göra mej iordning, puss<3


Pumpsen som jag fick i födelsedagspresent!<3


Skorna som jag köpte igår, från H&M!


Armabandet!


Ringen!

Kommentarer
Postat av: sara

200025.jpg" rel="nofollow">http://beadored.blogg.se/images/2008/dsc01642200025.jpg



vilkeeet snygggt armband,vilken affär och hur mkt?:D

2008-04-27 @ 18:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0