Tryck

Hejsan allihopa:) Igår så kom jag hem från ekerö vid tre-fyra. På kvällen träffade jag en kompis och vi var fett trötta så vi chillade bara och kollade på film. Idag så ska jag ta det lungt och kanske träna eller plugga lite. Jag är ledig imorrn och då ska nog jag och en kompis shoppa tror jag:) I fredags vart det en snabb shoppingrunda då jag bara köpte en topp (ljust kornblå med ett stort guldankare tryckt över hela), jag älskar t-shirts och linnen med tryck och imorrn så ska jag köpa en t-shirt med solglasögon-tryck. Vi hörs senare,<3

image181

Kommentarer
Postat av: saara

åhhh vart kan man köpa t-shirt med glasögon tryck? och hur mkt ungefäär.:D

2008-04-13 @ 12:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0