Biodags igen:)

Igår så shoppade jag och Frida lite i city, jag köpte en jättesnygg mellanblå jeansjacka, 50-tals-undisar och lite smink. När klockan sedan blev biodags så gick vi och såg The Dark Night och fick gratisbiljetter av några som gjorde ett test vid biografen, vi skulle smaka på några olika fruktdrinkar och säga vad vi tyckte om dem. Vi fick tillochmed mina favoritplatser, plusstolar:) Filmen var jättebra, men jag måste erkänna att jag mest såg den för att Heath var med!
Efter bion så drog vi oss vidare till Stureplan och TGI, där satt vi större delen av kvällen och åkte sedan hem till Frida där vi träffade lite fler kompisar.
Idag så har jag körlektion och sen ska jag träffa kompisar ikväll, men inte så sent för jag ska jobba imorrn.
Moore later<3

De här gillar jag:)
Little i-mints med en praktisk spegel, bra att ha i väskan:)
Frederick Fekkai-hårspray!

Kommentarer
Postat av: saara

åhh har letat efter en jeansjacka ,vart köpte du den och hur mkt?=)

2008-08-05 @ 12:21:25
Postat av: Anna

Jag har också en sån little i mints! :D

Ha en trevlig dag!

2008-08-05 @ 12:30:22
URL: http://prepared.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har också en sån little i mints! :D De är jätte goda och praktiska :)

Ha en trevlig dag!

Kram

2008-08-05 @ 12:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0