Bruuuuuunt:)

Det tog otroligt lång tid hos frisören (jag har väldigt tjockt hår så jag är van!) men nu är jag äntligen hemma. Jag har ändrat min hårfärg nu och jag älskar det:), se foto nedan.
Innan jag gick till frisören så hjälpte jag min syster att hitta rätt skönhetsprodukter och passade själv på att köpa upp mej på några småsaker som jag behövde. När vi sedan kom till frisörsalongen så överlät jag allt till frisörerna och kopplade av med varm choklad och senaste mode- och skvaller magasinet. När jag sedan blev hungrig så gick min syster iväg och köpte några jättegoda mackor till lunch snäll som hon är, hon satt faktist och tittade på under de typ tre och en halv timmarna när mitt hår blev fixat. Imorrn är det hennes tur dock och då ska hon färga bort sitt blonda hår till en ljusare brun färg.
Imorrn blir det Ung08 och shopping, c' ya<3<3





-Nagelbandscreme
-Korallfärgat läppstift
-Vita pärlörhängen
-Oversize ring i färgerna guld, brun och caramel

Kommentarer
Postat av: saara

hur mkt kostade det att färga? asfint:D



letat efter ett sånt läppstift vilket nr elr färgnamn:D ??

2008-08-11 @ 21:22:51
Postat av: erika :

2008-08-11 @ 21:38:36
URL: http://emmsuus.blogg.se/
Postat av: erika :)

skitfint ju :D

2008-08-11 @ 21:39:02
URL: http://emmsuus.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det för mobil eller kamera du har på bilden? supersöt

2008-08-11 @ 22:00:59
Postat av: Kristin

Ditt hår blev jättefint :D

2008-08-11 @ 22:31:41
Postat av: Anna

Ditt hår blev jätte adorable! :)<3

2008-08-13 @ 07:54:39
URL: http://prepared.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker du att iphonen är bra då? vill ha en sån :)

2008-08-16 @ 19:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0