Fredag!

Hejsan alla!

När jag slutade skolan så hyrde jag film och köpte sminkburkar och hårnålar från Lindex:)
Filmen jag hyrde var "I'm Not There", jag älskar den filmen! Ska kolla på den med Ida efter middagen och då ska vi vara nyttiga med grönsaker och ramlösa.
Ser ni förresten vad som är nytt här? Jag har länkat min favorit-kändissajt och massa direktlänkar till bästa kändisarna, bläddra ner så ser ni dem:)
En annan rolig grej är att hela första GG-säsongen nu har kommit ut på DVD! Och glöm inte att andra säsongen börjar på måndag!
Hörs senare<3


Inte bara jag som vågar mej på att färga håret i en mörkare nyans nu till hösten!
Snygg outfit har hon också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0