Frukost

Go' morron!

Idag är jag uppe ganska tidigt faktiskt och har precis hämtat lite jordgubbar och en vaniljlatte till frukost.
Det är sååå skönt med lördag och jag ska antagligen bara chilla idag och sen ikväll ska jag ut tror jag.
Imorrn ska jag jobba men på måndag är jag ledig:)
Skriver mer sen, puss<3

Dagens:

Dagens humör: Glad att det är lördag och har den här känslan av att ha varit i skolan hela veckan och nu får vara ledig!
Dagens mående: Förväntansfull och halft oviss om kvällens planer.
Dagens borde: Ringa mormor, mejla Anna-Lena och göra meni-pedi.
Dagens frisyr: Antagligen kommer det att bli en fin volymig frisyr med lite halvlockar och några hårnålar.
Dagens klädsel: Jag myser i ett par ljust beige Uggs, ett babydoll-natlinne som är mintgrönt med ljusgula och vita blommor på från Victoria's Secret och en Juicy-kofta.
Dagens planer: Vara ledig och gå ut ikväll.
Dagens materiella vill ha: en 50-tals korsett och min efterlängtade Chanel-parfym!
Dagens längtan: Att åka tillbaka till New York!<3<3
Dagens fundering: Hur mycket kommer jag få i lön för nästa månad och hur mycket ska jag lägga undan och spara?
Dagens beroende: 50-60-talets tider och mode som vanligt:)
Dagens tidning: (bok) "50-talets mode"
Dagens låt: Ring Of Fire med Johnny Cash (måste träna in den tills på onsdag till musiken i skolan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0