How to be a fashionista!

Vädret fortsätter vara lika grått och tråkigt... Jag ska iallafall köra idag och sen som sagt träffa en kompis ikväll. Tänkte ha på mej min nya svarta kjol och så har jag precis målat mina nagalr i mitt nya korallfärgade nagelack:)
Skolstarten kryper bara närmare och jag kan enkelt konstatera att sommarlovet har gått alldeles för fort! Men vi har mycket roligt att se fram emot också, som t ex flera olika roliga filmer som har premiär i höst, höstlovet, julafton och såklart att träffa alla gamla kompisar igen:)
Jag tänkte svänga ut för en shoppingrunda precis innan skolan börjar och shoppa lite höst och skolstarts-gejer, det är faktist en utav mina favoriter, att shoppa inför skolan alltså.
Nej nu måste jag fixa mej, ciao<3


Boken "Fashionosta" av Martina Bonier har jag kollat på många gånger, kanske ska köpa den? Den finns iallafall b la på Åhlens City:)


Bilder från Haute Couture-visningen för vinter o8/o9 i Paris!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0