Lördag och kvällen går mot sitt slut...

Tjejerna åkte precis hemmåt och nu sitter jag här själv och lyssnar på Elvis. Egentligen borde jag sova för jag ska jobba imorrn men jag orkar inte! Bläääääää...
Ikväll så testade jag en ny frisyr som vi fick se på säsongens modevisningar och även på kändisar så som Mischa Barton. Den är mycket lätt att göra och kräver endast en platttång, en hårspray och toppas med hårparfymen "Pink Sugar" och en glansspray (jag föredrar åklart Lee Strafords "Cuz Diamonds Are Agirls Best friend").
Vi hörs mer imorrn<3<3

Det här gillar jag! Höstens stora trend: snövit hud och blodröda läppar. Enligt mej blir extra snyggt att matcha denna klassiska look med mörkt kastanjebrutn hår precis som Mischa här nere på bilden och locka det. En utav mina absoluta favorit-looker som jag kör med även om det är "inne" eller inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0