Night out!

Hejsan alla!

Det blev tyvärr ingen "Dagens outfit" idag, jag hade alldeles för brottom imorse:/ Men jag hoppas att jag hinner imorrn eller nått:)
Första dagen i skolan var iaf jättehärlig! Det var roligt att träffa alla gamla kompisar igen och känna att de vanliga vardagsrutinerna kommer igång igen. Vi hade en uppgift att göra idag på skolstarten och mitt projekt hette "Princess Sparkle", vann tillochmed ett pris;)
Jag kom hem nu precis från en helkväll ute med familjen. Vi gick först och shoppade lite, åt sedan middag och gick slutligen och tittade på bio. Vi såg "Love Guru", den var superrolig!:)
Jag fick ett par svarta mockahandskar med en rosett på och en sextiotals-cardigan i höstigt brunorangerött från MQ, en oversize pärlring från H&M, en borste med spegel som man fäller ihop som jag ska ha i skåpet, en grå tunika och ett par svarta och ett par vita örhängen från Gina.

Nu ska jag städa bort kläderna från sängen eftersom städerskan bara ändå slänger runt dem i rummet och göra manikyr, love ya mwa!<3



Kommentarer
Postat av: saara

näästa gång gör så att man kan förstora upp bilderna,de två sista man kunde inte

2008-08-22 @ 14:15:28
Postat av: Anonym

men herregud "saara" vad du tjatar på tjejen att vsa bilder hela tiden.

2008-08-22 @ 15:20:47
Postat av: Anonym

vilken skola går du i?

2008-08-22 @ 17:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0