Pace&Love och Snobben För President!

Träningen gick bra även om vi bara var så några idag. När jag kom hem så läste jag hela Sofis mode ut och in och sen har jag fixat mej lite.
Innan träningen idag så åkte jag iväg och lämnade tillbaka filmen som jag hyrde igår när vi köpte kinamat och handlade några småsaker på älskade H&M. Det som fick följa med hem var ett glansigt silkesbått diadem, ett par guldörhängen "söderknutar" och ett urgulligt manikyrsett som sitter fast på ett rosa satinfodral med vinröd rosett.
Nu ska jag sova för jag ska jobba imorrn, puss och god natt<3

Jojo är Snoopys ansikte utåt då företaget uppmanar ungdomar i USA att rösta i det kommande presidentvalet!



(posh24)

Älskar de här tröjorna, både Ashley och Miley har flera stycken olika var!


(posh24)

Roberto Cavalli designar 300 000 coola Coca Cola-flaskor!


(www.glamour.se)

Kommentarer
Postat av: sara

lägg bilder på shopping och dagens outdit,tkr du har blivit dålig med det hihih =)

2008-08-19 @ 18:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0