Redo inför höstens- och vinters moderusch?!

Träningen gick super och jag har precis slängt i mej ett GI-mål till middag och ska snart ska jag sätta mej in i Sofis härliga mode-tidning!
Imorrn har jag sovmorgon, yes, och börjar inte förren 10:20:) Har bara tre lektioner. Senare på kvällen så blir det lite Ugly Betty. Ni vet vell alla att GG börjar igen den 1 september, alltså om en vecka (amerikansk takt dårå), can't waiiiit!:)

Vad tycker ni om höstens och vinters trender? Själv tycker jag om det mesta! Men jag skulle dock inte haka på den mer maskulina stilen som kommer till de säsongerna, jag sträcker mej endast så långt som till chinos när det gäller den biten:)
Men iallafall, nyckeltrenderna är:

-Rutigt
-Sammet
-Spets
-Maskulint
-Svart, en ganska dramstisk look
-Päls
-Stickat
-Lila
-Transparent
-Konst, den håller i sig! Det gör även blommtrycken, men på en mörkare bakgund då förstås eftersom det ska passa in till vinters mörka dagar!

Jag kan säga att jag redan har köpt upp mig nästan ett plagg av varje trend. Mina favoriter är min svarta spetsbolero som liknar spetsen som vi fick se på Pradas modevisningar inför kommande säsonger och även den stickade västen. En annan självklar älskling är min rutiga skjorta med ett band som man knyter uppe vid halsen:)


(http://www.style.com/slideshows/fashionshows/F2008RTW/PRADA/RUNWAY/00070m.
jpg)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh lägg in bilder:D

2008-08-25 @ 20:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0