Sista dagen av sommarlovet!!!

Hej alla!

Idag kom jag hem från Frida, som jag sov hos, vid tvåtiden och sen var det bara att byta outfit, fixa håret och lägga maken och springa ut genom dörren, hoppa på bussen och möta upp syrran. Vi spenderade hela eftermiddagen med att shoppa i city. Jag köpte ett par lila höstpumps från dinsko, en senapsgul axeladsväska, en svart klänning med vita stjärnor på och en tillhörande svart väst, svarta hårnålar och en underbar beige trenchcoat från H&M och en Little i-mints med chokladmint-smak. När vi var inne på Urban Outfiters så såg vi Marie Sernerholt och Måns Selmerlöf hand i hand shoppandes.
Imorrn börjar skolan... Jag vet vad jag ska ha på mej, thank god:) Jag vet även vad jag ska ha på mej på kvällen imorrn då jag och familjen ska shoppa, äta middag och gå på bio. Då ska jag ha min nya svarta klänning med stjärnor, en sådan har Miley Cyrus också från H&M och hon hade faktiskt också på sig den bara här om dagen när hon umgicks med sin familj i nått varuhus och roade sig. Dagens outfit får ni se imorrn;)
Nu ska jag fixa det sista inför skolstarten, ciao<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket kostade jjackan?

2008-08-20 @ 23:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0