Trubbel i shoppingparadiset!

Idag har jag bara jobbat och efter jobbet sprang jag ner en snabbis i SOUK-gellerian och köpte en jättefin svart midjehög kjol i satintyg från Rut m.fl inne på Miss J. När jag kom hem så åt jag lite GI-middag och nu ska jag kolla på en film och fixa manikyr.
Imorrn har jag körlektion igen och sen ska jag nog ut med kompisar på kvällen, catch ya later<3

Har funderat länge på att köpa denna underbara doft från Marc Jacobs, den finns ju i grapefrukt och basilika också men päron är min favorit. Enda problemet är jag jag tycker inte att en bodysplash är värd ett djupdyk i plånboken efter dryga 600:-, även om det är 300 ml i en flaska och den luktar underbart. Den mängden med doftsplah hinner man ändå inte använda slut innan den blir gammal... Iiiii, vad ska man göra? Kan den inte komma i 100 ml eller nått istället?! Nån mer som lider med mej?




Bild från min och bästisens shoppingrunda i måndags när jag provar min nya jeansjacka:




Min nya kjol:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0