DKNY och Dior<3<3

Hade inte en chans att skriva något igår, så här kommer uppdateringen:
Jag jobbade först hela dagen och stod sedan när jag hade slutat inne vid make-up artisterna och sminkade mej, fixade håret och drack en islatte. När jag och min syster var klara där så drog vi oss ner mot Kungsan och mötte upp mamma och pappa på Victoria för drinkar. Det var mysigt och min farbrors tavlor hänger där inne:) Sedan, några cosmopolitans senare, så gick vi över till Stureplan och gick in på East, klockan var då runt nio och det började redan bli helt packat på Stureplan iochmed Go08. Jag åt jättegos mat (sushi) och när vi efter några timmar skulle bege oss därifrån så var hela stan fullpackad med människor, man kunde knappt ta sig fram. Vi stod ett tag vid utebaren på East och kollade på alla hundratals människor som köade för att komma in, herregud säger jag bara. Tillslut så tog de bara in stamgäster...
Jag träffade några kompisar på väg till en taxi och sedan åkte vi hem. Det var en rolig kväll iallafall!
Idag så ska jag vell bara ta det lugnt, ska jobba imorrn men kanske hittar på något ändå, får se.
Skolan börjar närma sig, är det jättefel att jag längtar lite? Jag menar jag vill träffa alla och bära höstmodet, vilket är mitt favoritmode btw, och få bra betyg. Men framförallt så vill jag klara av tvåan så att studentåret kan börja!:)

Ha en bra dag biatches<3

Rachel Bilson designar jeans för DKNY, kolleltionen kommer att heta "Edie Rose" och släpps i september i år!



Den här SKA jag köpa: Dior "Diorshow" Iconic Mascara! Deras nya mascara som är "Fashion Icon-inspirerad"<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0