En till fashion-inspirationskälla!

Hejsan alla!

Idag har jag jobbat och kom hem för ett tag sedan och åt lite middag. Imorrn är det skola igen och ska försöka ta bild på Dagens outfit då. Sedan måste jag eventuellt åka direkt från skolan till innebandyn som börjar vid 18.
Nu måste jag måla naglarna o så, c' ya<3


(http://hotspot.webblogg.se/)

En till bok om mode (som ni kanske kommer ihåg så skrev jag tidigare om en fashionsita-bok), denna är skriven av kända modellen Veruschka och lanseras under modeveckan i New York!

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Hej,



Jag gillar din blogg och skulle behöva komma i kontakt med dig angående en förfrågan. Hur når jag dig lättast?



Mvh,

Anna Johansson

Pronto Communication

[email protected]

2008-08-25 @ 11:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0