Angel

Hej, klockan är rätt mycket och det är lördagkväll. Har ju inte skrivit något idag så jag tänkte passa på nu. Jag känner mig sjuk har gjort det ett tag nu så det blev bara filmkväll för mig idag, såg "Förnuft och Känsla"; den är så bra och har läst boken innan. Jane Austen har gjort så himla många bra böcker som sedan har blivit film. Igår var jag på bio, jag såg "I Am Legend", den var också jättebra och middagen var god:) Jag passade på att köpa skor och en liten rosa börs samtidigt:) Imorrn ska jag tyvärr plugga och sen är det skola som vanligt i fem dagar till nästa helg...
Puss

image74 image75

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh, vart har du köpt skorna? :)

2008-02-04 @ 21:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0