Äntligen bloggtid

Hej, har inte uppdaterat bloggen på ett tag, har vart fullt upptagen med massa saker. Så, intervjun i fredags iallafall; Jag kommer dit och vi sätter oss och hon kastar frågorna över mig. Jag försöker svara så gott jag kan, det var inga enkla frågor! Hon berättade att det minsann var jättesvårt att få det här jobbet och att jag skulle vara glad att jag fått en intervju. Men hon var jättesnäll också, så jag hoppas bara att när hon ringer om ett par dagar att jag gått vidare till nästa intervju. Det är tydligen hur många ungdomar som helst som söker detta jobb:O
I fredags på kvällen så var det slumber hos en kompis och igår (lördags) så shoppade jag massor hela dagen med kompisar. På kvällen var det shlager (jag tyckte Patrik skulle gått vidare istället för Frida, blää) och vi kollade också på Morden i Midsomer. Nu ska jag åka iväg ett tag och sen ska jag hem och packa inför Åre; jag åker ju imorrn! Puss och kram, vi hörs kanske ikväll!

image100

Kommentarer
Postat av: malin

vad för något jobb?

2008-02-24 @ 11:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0