Fredag

Hej alla, det fredag och alla mina lektioner var inställda idag så jag fick va hemma:) Ska snart börja fixa mej och ska fixa lite i mitt rum. Ikväll så ska jag på bio och se "I Am Legend" och käka middag ute. Jag ska då också passa på att köpa nya skor. I veckan så köpte jag en ny svart skinnväska, jättefin med en lång rem och två korta handtag. Det är mode med det nu, såg bilder på olika kändisar med liknande väskor. Bland annat min nya modeikon-favorit Ashley Tisdale:) Juicy Couture är något som jag adore och deras nya parfym finns nu på NK mellan 1 feb och 15 april, fast jag såg den i London på Herrods redan i somras:) Men den är deffenetift värd att köpa. I London så fick man ett jättefint halsband till om man köpte den men vet ej om det är så här också. Justin T har gjort en jätterolig ny reklam men den visas tyvärr bara på superbowl i USA, jag har bara sett en liten snutt av den!:) Ska dra nu men ha det så bra, pussar!

image73 image72

Kommentarer
Postat av: Anna

Juicy Coutures parfym är adoreble! :) Köpte den i london förra våren! :]

2008-02-03 @ 12:51:55
URL: http://adoresmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0