Gold and Perls

Hej allihopa, idag är det semledagen och då ska man äta semlor:) Idag så var det en rätt kort dag i skolan men sen jag kom hem så har jag bara pluggat inför naturkunskapsprovet imorrn:/ tråååkigt...Tog en powernap mitt i också, boring är det! Ikväll så är det Gossip Girl och Carolina, najs:) Imorgon så är det en lite längre dag i skolan, men det gör inte så mycket eftersom vi har musik och lite fritt arbete på eftermiddagen och typ inget som jag måste plugga på när jag kommer hem:)
De svarta ballerinaskorna som jag köpte häromdagen är från Wedins för er som undra!
Nej nu måste jag återgå till mitt "pluggande", puss mwa!

image81Finns det en finare klänning än den som Nadine Coyle från Girls Aloud har på sig här?:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack tack, då vet jag :)

2008-02-05 @ 20:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0