Gossip rocks

Hej alla, idag hade vi frilufsdag och sedan åt vi lunch på ett café på Drottniggatan. På hemvägen köpte jag en latte och sedan dess har jag bara pluggat och pluggat till historiaprovet imorrn. Jag var inne på H&M en snabbis idag, gud va mycket fina kläder och accesoarer de har fått in nu, jag bara känner hur jag vill shoppa alltihopa:)
Btw så har Gwen Stefani blivit gravid igen, Scarlett Johansson ska släppa ett album i maj; "Anywhere I Lay My Head", Madonna är den bäst betalda sångerskan, Eva Mendes är inlagd på samma rehab som LiLo (Lindsey Lohan), Spice Girls splittras igen och därför avbryts deras världsturné och Amy Whinehouse togs i ilfart till sjukhus. Lite kändisupdate!
Hörs tomorrow, kiss and love!

image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0