Hemma

Hej allihopa, nu har jag precis kommit in genom dörren till mitt hus:) Hantverkarna är i full gång och renoverar. Resan iallafall, den var ju bara i fyra dagar men det var jättekul! Jag hade flera olika kompisar som var där med sina familjer och vi åkte skidor, åt god mat och festade på after ski samt shoppade lite på det "jättestora" torget de har uppe i Åre haha. Jag köpte b la ett jättefint guldhalsband med ett ljusrosa äpple och första dagen köpte jag en rosa bandana till skidåkningen. En kväll var vi på en superbra restaurang och åt telgstensbiff och igår kväll så åt vi asiatiskt och spelade bowling. Det har som sagt vart roligt och jag längtar redan till nästa år då vi ska upp en hel vecka:) Imorrn får jag veta när nästa jobbintervju ska äga rum och sen ska jag träna, packa upp och göra nått kul, kanske gå ut nånstans, med kompisar på kvällen. Just nu är jag trött efter resan men vi ska ut och äta nu på en gång, så puss och hej!<3

image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0