Lyckodag!

Hej alla, idag så har jag vart i skolan länge men det var en riktig lyckodag för min del! Först så var jag hos läkaren så jag missade första lektionen, sen så hade vi musik och då fixade jag en sångpedagog (jippie!) och efter det så hade vi avslutandet av riksdagsrollspelet och vissa fick framföra sin motion framför alla typ 70 ledamot i kammaren och jag var en av dom dårå och det gick bra. Sedan var det prisutdelning, endast fem fick pris och jag fick ett! För bästa politiska tal:) Men inte nog med det, på vägen hem så ringde jobbet jag skickade min ansökan till igår och sa att jag fått en jobbintervju! Bästa dagen för mig:)<3 Imorrn så har jag samhälls-prov och engelska-läxförhör så jag måste plugga lite nu, ciao'!

image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0